HUVUDVÄRK !

tjaaaaaaaa sitter här med n jävla huvudvärk och kom just hem så nu ska ja blogga ta en huvudvrkstablett och dra till ellen, som ja ska va med resten av dagen & kvällen får se om vi sover.
min dag: jag vaknade klockan åtta och kunde inte somna om så gick upp plockade och städa, lyssna på en hörbok, spenderade en timme i duchen, sminkade mig o plattade mitt hår och åt frukost. sen drog jag till lucas mellan elva och tolv, men drog därifrån mellan tre och fyra för han hade match. men va msigt att träffa han. sen när jag kom hem gick jag och mamma till coffe house fikade oc kolla att alltva okej til min prao nästa vecka. och efter det åkte jag mamma och ellen till godisbron och har köpt en "liten" godispåse haha!
men nu drar jag till ellen stax och bloggar mer sen  ♥


- kläder today - haha vanlig pose för towA


- gooooooodis !


JAG ÄR IPREN DEN ÍNTELLIGENTA VÄRKTABLETTEN !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0