läs det är kul !

hejhej kom just hem från skönaste dagen i skolan.
jag måste bara berätta om vårarn jumpalektion: vi hade mullitboll, för er som inte vet va de är, man kör handboll, fotboll, innebandy & basket, sen är man två lag och läraren ropar bara ut typ tre stycken fotboll. så kör dom tre mot tre i de andra laget i typ två minuter skiiit roligt.
ja fortsätter med idag: vi körde killar mot tjejer såblev en jävligt hård kamp. ja fia (läraren) ropar ut två personer innebandy och från killarna springer felix och albin ut och från tjejerna är det min och alice tur. och för er som inte vet det så suger jag och alice på alla sporter överhvudtaget. alice skriker så fort bollen är i närheten av henne och jag är bar almänt dålig på de. aa så jag och alice kämpa med gick inte ändå som häde va att jag slängde mig och brände upp mitt knä.. :P sen senare när vi kör innebandy igen hade jag skit otur först fick jag en innebandyklubba nersmälld i min stortå, ina skor inga strumor, sen råkade jag och danjel springa rakt in i varandra och jag skrapa upp min hand och har ont i låret.. toppen lekion asså..
hah ni ska få bilder från dagen sen när ellen kommer hit med min kamera ;D


Kommentarer
Postat av: Alice Högbom

HAHAHAHAHHAHA! älsklingen min, jumpa är nog ingenting för dig pch mig ;) men fan så kul det är att skratta åt det efteråt!! haha.

pussss

2010-04-17 @ 17:17:06
Postat av: towa !

2010-04-17 @ 17:24:10
Postat av: towa !

hahah du och jag och sport passa inte ihop asså, beviset är mitt knä, men vi hade verkligen as kul. och roade alla andra i rummet

puss bebis:D <3

2010-04-17 @ 17:25:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0