sorry

sorry att jag inte har bloggat någonting alls idag. men jag har vart ute hela dagen och sen gjort väldigt mycke annat.

jag och ellen vaknade runt halv ett och fick lust att gå på en picknik. så vi slängde på oss alldeles för lite kläder. gjorde lite pastasallad. gick till fk och köpte cola. och sen till slut gick vi upp till wannabe klockberget och satt och åt och frös lite. plus att vi tog massa kort. skulle lägg upp bilderna om jag hade min kamera här. men den ligger hemma hos ellen.
sen gick vi till donken ch efter det tor jag seriöst att vi cyklade runt hela nyköping. men det var skönt att va ute en hel dag.
ni får gamla bilder på mig och ellen för att jag inte har dom från idag puss ♥

 
drogade !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0