(Y) på min dag

jag har haft en sån jävla skön dag idag!
jag och elen stack till stan tidigt till och med. blev donken frukost till att börja med men efter det så gick vi runt och mådde så illa så vi trodde seriöst att vi skulle spy, de är inte ett skämt. ja men sen har vi väl mest lodat runt som vanligt men på stan. (vilket för err som intevt är pvanligt för oss).
jag tror faktiskt att vi skulle kunna tjäna pengar på att sitta på sattshustrappan och sjunga. vi gjorde de idag fast skämta mest.
ändå dåliga idag på stan va att lucas också va där ( nej det var inte de dåliga) men att vi missa varandra hela tiden så att vi aldrig lyckades säga hej var det dåliga. heh saknar honom !
SUDDIGA BILDER FRÅN REPIG MOBIL KAMERA (N)
  HAHAHAHAHAHAHH !

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0