425 hadlar typ om min födelsedag på söndag haha

det här är det 425 inlägget på min blogg de är ju nice asså.
börjar ni bli taggade på att skolan börjar eller ? det är iaf inte jag, jag är helt förtvivlad över att den börjar om en vecka idag!!
föresten jag fyller år på söndag de är ju nice, men ska firas in på lördag natt klockan tolv det blir nice !
känns lite annorlunda nu än förra året, då spenderades min födelsedag med ellen, frida, jonathan, erik och ludvig och vi satt och tittade på promeo. samma kväll va de strul och massa aa.
de här året ska iaf jag och ellen fira in den från lördagen. men jag vet inte vilka vi ska va med eller någonting sånt.
sjukt hur mycket allt kan ändras på ett år, och jag saknar er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0