gårdagen& daagen

hejhej igår blev en ganska fullpackad dag, förs vaknade jag hemmahos ellen, sen gick ja är i från och hem, kanske två timmar senare träffa jag hanna och va med henne och kastriot och sen lite senare kom carro också, så va med dom ett tag.
sen efer de drog jag hem till ellen, ochvi gick och hyrde film och myste. hyrde föresten the last house on the left, asså den är läskig men inte på skräckfilm sättet, utan den är mer hemsk. men kolla inte på den ensam.
ja och de va väl igår :)

idag, så vaknade jag hos ellen, sprang ner till stan för att hämta nycklar och nu sitter jag här, ska väl antagligen träffa ellen senare men får väl se hur de blir.


nån bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0