hojojofawergfaw


Tre frågor om förhållanden
Är du singel? - tyvär..
Hur många har du varit kär i? - 3 gånger påriktigt
Är du kär just nu? - inte kär

Nio frågor om dig själv
När fyller du år? - PÅ SÖNDAG
Några piercingar? - no
Vad har du på dig just nu? - linne,troser, bh
Vilken årstid är bäst? - sommar
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - vakna med den killen, som jag inte har hehe
Vad tycker du mest om hos dig själv? - hah att ja är ganska orädd
Vad är du bra på? - klanta mig?
Vem älskar du mest på denna jorden - min familj o vänner
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - med någon
6 frågor om dina vänner
Vem vet allt om dig? -  ellen mest
Vem är den roligaste av dina vänner? - haha ellen eller frida
Vem är snyggast av dina vänner? - alla
Vem är mest partyprisse? - hahhah en
Vem är den du helst har filmkväll med? - ja du
Vem av dina vänner är mest "evil"? - ellen väldigt lätt

12 frågor om idag
Vad har du gjort idag? - sovit, badat, vart med ellen, duschat hah
Har du varit glad idag? - ja
Har du varit ledsen idag? - lite nere
Har du gjort något bra idag? - skulle jag inte tro
Vad ska du g öra nu? titta på film
Har du gjort något dåligt idag? - nej
Vad har du ätit idag?- paj
Har du duschat idag? - ja,
Är du trött nu? - lite
Vad händer imon? - ellen tror jag
Går du i skolan? - börjar på måndag
Har du varit i skolan idag? - nej


ANNAT
Hur mår du just nu? - ja de inte helt bra
Har du piercat dig? - nej
Är du hungrig nu? - lite
Vad är klockan nu just nu? - 22.47
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? -en blogg, och de här

TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? -ellen
Vem ringde du senast? - ellen
Vem sms:a till dig senast? - jakob
Vem sms:a du till senast? - jakob

FAMILJ
Hur länge sen var det du träffa din morsa? - en timma ?
Hur länge sen var det du träffa din farsa? - en vecka tror jag

ÖVRIGT

Gillar du punk? - nej?
Har du sminkat dig idag? - j a


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0