igår kväll

jag kan fortfarande inte ladda över några jävla bilder från igår men aa :(
jag tänkte att jag ändå gör ett inlägg om de.

jag, ellen & linnéa gick ut vid typ åtta igår tror jag eller kanske nio. aa skit samma började med at vi mest gick runt pratade en del med viktor, matilda, samuel och ja massa fler. vi tog det mest lungt på kvällen. och vi träffade linnéas pojkvän oliver ett tag och hans kompisar :)
sen blev det en massa drama, men vill inte skriva ut någonting här om de. 
de va typ precis efter det linnéa åkte hem, och jag och ellen åkte den stora grejen freak out med david för sista gången mådde illa som fan.
och sen till sist tvingade jag typ yosef och hadeer att följa oss en bit hem. gulligt av dom eller hur ? :)

ja de va väl typ kvällen igår ni får bilder nån gång



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0