mjaooouu

Du heter: towalisa rüegg


Smeknamn: towa, lisa, apskaftskorre


Låt som när du är ledsen sörjer till:
massa låtar


Beroende av:
vänner, mobil, bra dagar


Vad tror folk om dig? att jag är uppkäftig som fan, och en sak till som ja helst inte skriver ut här


Stämmer det? asså ibland är de väl de


Vad får du oftast komplimanger för?
håret.. :P


Hur imponerar man på dig? tänk absolut inte att du ska imponera på mig, för de märks  och de är patetisk


Brukar du skratta för dig själv? hahah aaa

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: hahaa ;)


Hur svarar du i mobilen?
beror på vem som ringer


Vem ringde du senast?
vet inte


Vad sa den du senast pratade med i telefonen:
jadu haha kommer inte ihåg

Antal timmar sömn inatt:
ínte speciellt många


Sov du ensam: nope


Brukar du komma i tid:
ja faktiskt

Hur känner du dig nu:
glad men vill att de ska bli helg


Vanligaste färg på dina kläder: körd fråga


Vad tycker du om fötter:
äckliga


Vad saknar du:
sommar nu!


Hade du en bra kväll igår:
AS BRA


Favorit dryck på morgonen: APELSIN


När brukar du oftast gå och lägga dig:
på varndagar jätte olika, på helger sent..

Är du blyg?
nej, de är jag inte

Sysslar du med någon idrott:
Nope


Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
nej, jag tror på intresse men inte på kärlek nej


Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: hah svarar inte

Är du nöjd med ditt liv: Ja juts nu


Är du bortskämd:
nej


Vad gör du i morgon: skola -,-


Vad är det värsta du vet? falskhet och otrogenhet


Har du bra vänner och äkta vänskap? MINA VÄNNER ÄR DE FINASTE JAG HAR !

Vad är det finaste du fått? ellen, om man kan säga så


En speciell dag du minns: vet inte faktisk

Du samlar på: vänner

Vem ringer du när du är arg/ledsen: ellen


När grät du senast: igår


Vad skulle du göra om du vann en miljon? klääääääääääder


Är du musikalisk? ganska


Vad dricker du helst när du är törstig: läsk..


Bor dina föräldrar tillsammans:
Nej


Har du någon gång gråtit dej till sömns: jaa


Biter du på naglarna: nej har slutat nu !!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0