oskar linnos annie hall ♥

om du vore mer som mig skulle jag gå ner på dig
om du vore mer som hon i annie hall
ännu en så länge vän ännu mer för länge sen som jag blev förvånad över nått nån sa
säg mig att det finns nått mer
mer än bara droger och dagen efter säg mig att det inte va det här de var
sä mig att du kommer bl lite mer som  annie hall
om du vore bränd som mig skulle jag gå hem med dig
skule du va allt jag nånsin villat ha
men ännu en så länge vän
vakna i en främmlings säng och säga gu va söt du va när u var barn
säg mig att det finns nått mer
mera än ikeasoffans tystnad
säg mg att vi har någon överaskning kvar
säg mig att du kommer bli lite mer som annie hall
om vi bara vore nått mer mer än bara näsatan lika snygga
om duinte vore som dom här i stan
om du bara kiunde bli som jag och annie hall


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0