samma ramsa igen..

du har gjort mig glad du har gjort mig ledsen du har gjort mig allt du har gjort mig fötvivlad..
men nu när jag sitter här och vet att jag aldrig någonsin kmmer bli din, ja då känner jag att jag alltid vetat de bara att jag inte är den som ger upp.. bara att de här va precis de som inte fick hända, jag visste att jag inte skulle klara de.
jag klarar inte den här ramsan igen

du ska bara veta hur feg du är, kom igen nu du har en ryggrad, för fan så upp för dig själv för de du är intresserad av. skit i att en av dina vänner inte tycker som du ditt jävla äckel,

fy fan va besviken jag är, jag tordde du kunde stå upp för dig själv och mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0