11 juli

jag kommer vara borta den här dagen så skriver att inlägg nu !

Ellen gabrielsson, den 11 juli sommaren 2008 nu har vi kännt varnadra i två år. det här åren har vart dom bästa i mitt liv även om jag har mått dåligt till större delen av dom två åren, så har jag ändå alltid haft dig och någon som bygger upp mig.
jag har så mycket att tacka dig för, och de största jag har att tacka dig för, är nog att jag fortfarnde lever. du har gjort mig till den personen som jag är idag. de är su som har byggt upp mig till att våga till att vara orädd och du har gjort mig stark.
jag är ledsen för hur jag behandlar dig ibland att jag snäser och är dryg, jag menar det inte och de ska du veta att jag absolut aldrig gör. men har dåliga dagar just nu och det får mig att vilja spy på mig själv när jag upptäcker vem det går ut på. för jag har låtit de gå ut på en person som har funnits för mig i två år varje dag.
jag förstår inte hur du orkar jag vet att du är svagare på insidan än utsidan men jag har inte förstått och kommer nog aldrig först hur du orkar le och skratta även fast du går sönder på utsidan. men nuhar jag insett allt hur jag har vart hur du mår egentligen och jag vill hjälpa dig igenom allting för jag klarar inte att se dig må dåligt.
jag vill ha kvar dig i mitt liv varje dag varje sekund, du är de finaste jag vet.
att känna dig är de bästa som hänt mig.

Ellen jag älskar dig, kommer aldrig sluta göra de, du kommer alltid att vara min bästa vän vad som än händer kommer jag alltid finnas alltid älska dig aldrig glömma dig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0