eclipse

hejhej nu har jag varit på bio med jana såg eclipse, den va bra faktiskt.
haha jag måste vara den ända seriöst som inte tycker att jacob är snygg hahah. aja spelar väl ingen roll anntar jag.

jag bestämde mig just att jag ska ta tag lite mera i allting och göra lite ordning i mitt liv. jag har sagt förlå till en som verkligen förtjänar det. ställ inga frågor om det för jag tänker inte svara. jag tänker komma över allt jag må dåligt över, genom att helt sluta tänka på det. och ja bara börja ta ansvar.
visst låterdet bra ? (y)


hehe jag ska må som jag gjorde den här dagen, riktigt jävla bra!


Kommentarer
Postat av: Anonym

har du löshår eller är det ditt riktiga ? :)

2010-07-31 @ 00:18:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0