oj då

hej hej det var länge sen jag bloggade nu.
jag skriver väl det senaste jag har gjort som jag kommer ihåg också.
jag och ellen åkte till sydlångö (stavning?) med ellens familj och hämtade lina som jobbade där. vi sov kvar där i två nätter.
sen har jag vart med mamma och jana på öland i två nätter och tre dagar det var mysigt, och skönt att komma bort.
sen har det väl mest flytit på med ellen, vart med hene konstant typ, och vi har väl tittat på filmer, badat, myst och ja ni vet bara tagit det lungt. träffade också jakob och david här om dagen mysig kväll med dom & film.
jag har föresten också börjat dela ut reklam för lite extra pengar. gjorde mitt första jobb igår tog ellen med mig, men de var ändå sjukt jobbigt. och jag och ellen virrade runt som två jävla hönor... ¨
nu ska jag och jana åka ut till landet till min pappa, och vi ska sova där i två nätter mendan mamma är i finland också.
bloggar någon gång när jag känner för det pussssss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0