tråååååålkkkkkkk, har jag redan gjort den här??

3 frågor om förhållanden
Är du singel? yes..
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? nej, jag tror på mycket intresse och så vid första ögonkastet, men nej inte kärlek
Är du kär just nu? jaa...
 
 9 frågor om dig själv
Fullständigt namn? – Towalisa Rüegg
När fyller du år? -  22 augusti
Några piercingar? -  öron?
Vilken årstid är bäst? - sommar
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? vakna bredvid min kärlek, höhö
Vad tycker du mest om hos dig själv? hehe att jag inte är blyg
Vad är du bra på? – jag är bra på allt haha
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? – med någon såklart
 
12 Frågor om din familj
Vem står dig närmast? - öhm
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? –  inte jätte men inte dålig heller
Vem är farligast i din familj? – haha jag såklart
Är coolast? – jag!!
Vem har du mest gemensamt med? - jana anntar jag..
Har ni något husdjur? – hos pappa har vi massa
Vem står för underhållningen? -  haha det är ju alla
Vem sover du oftast med? - mig
Roligaste kvällen med familjemedlem? -  ingen aning
Hur länge sen var det du träffa din morsa? några dar
Hur länge sen var det du träffa din farsa? två timmar typ
 
10 frågor om idag
Vad har du gjort?-  sovit städat
Har du varit glad idag? – jäpp
Har du varit ledsen idag? – jaa
Har du gjort något bra idag? – ja!
Vad ska du göra nu? – städa vänta på ellen
Har du gjort något dåligt idag? – nope
Vad har du ätit/druckit idag –  KAFFE MACKA
Har du duschat idag? – nej
Är du trött nu? – japp
Vad händer i övermorn? – vet inte
Har du varit i skolan idag? - SOMMARLOOOOOV
 
Annat
Hur mår du just nu? - har mått bättre
Har du piercat dig? - noo
Är du hungrig nu? – nej men sugen på kaffe
Vad är klockan nu just nu? –  15:14
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu?- blogg, fb
 
Telefon/ Mobil
Vem ringde dig senast? - jana
Vem ringde du senast? - ellen
Vem sms:a till dig senast? - mamma
Vem sms:a du till senast? – ellllllllllllllllllllllleennnnnnnnn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0