utttttrååååååkkkkkkaaaddd

Jag har insett att min senaste kyss - mja har inte insett något om den ;)
Jag är sämst på - att inte övertänka saker
Jag vill verkligen -
ha mer pengar
Om jag var ett djur skulle jag vara - fågel tror ja
Om jag var en insekt skulle jag vara - skalbagge
Om jag vore ett redskap skulle jag vara - hammare ? eller va ?
Jag kommer alltid att vara - Towa
Det finaste som finns - min bästa vän ellen gabrielsson
I sommar - ska jag leva
Sist jag grät var - en timma sen
När jag bakar så bakar jag - kladdkaka
Min mobiltelefon är - en telefon kanske ?
När jag vaknar på morgonen - tänker jag på en..
Innan jag går och lägger mig - läs svaret över
Just nu tänker jag på att - jag vill ha mera kläder
Bebisar är - söööta
Idag har jag - träffat ELLEN
Ikväll ska jag -  ja de är ju natt nu så?
I morgon kommer jag - kanske räffa ellen eller nått
Jag pratar - för mycket ?
Jag tycker om - mig själv
Jag avskyr när folk -  är falska
Mina närmaste vänner är - de bästa jag vet
Min första vän hette - ?
Kärlek är - allt från helvetet till de bästa som finns
När jag borstar tänderna - får jag bra andedräkt ?
När jag lagar mat
- så blir det tacoooooo
Jag tänder på - samma sak som alltid, bruna killar, brun hud, bruna ögon ibland ;)
det sexigaste yrket är - hhaha strippa, ne men vet inte
Det är charmigt när
. killlar som spelar gitarr!!!!!!
Jag är rädd för - ormar de är de värsta som finns
Den värsta känslan är - när allt blir håller på att bi värre och värre
Den bästa känslan är - när allting går bra mellan att ha bra kompisar, och kille (A)
Jag är bäst på - allllt så klart ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0