bad

sorry för dålig uppdatering. men ni måste förstå att nu när de är sommar så kommer de inte bli så mycket  uppdateringar för jag kommer ju inte spendera mina dagar framför datan så mycket blir mycket annat. så de kommer max va två per dag kanske inte ens de.
fredag skolavslutning: vill bara säga tack till finaste alva som gick upp på scen och sjöng utan dina andetag till våran klass de va underbart gulligt. sen på kvällen va jag med ellen och linnea plus annat folk.
myssigt ;)
idag har jag och ellen vart på stan. köp: kjol, 3 trosor, ett skärp.
aja nu ska vi göra nått puss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

sitter tröjan tajt här med elle?

2010-06-13 @ 23:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0