ni behöver inte läsa, måste skriva av mig

jag trodde de hade blivit okej nu trodde verkligen att de känndes bättre. men sen självklart ser jag bara en bild på dig och börjar storgråta igen. jag vet inte hur lång tid det här kommer att ta, men jag antar att jag måste låta de ta den tiden som de gör. men va fan jag älskar dig. jag trodde du skulle bli lättre för att jag aldrig någonsin träffar dig, att du inte ens är en sån kille  som man stöter ihop med på stan, de trodde ja verkligen skulle göra de lättare att komma över dig. men nu har jag insätt att det bara alltid känns som jag är lver dig men sen varje gång jag ser dig, eller en bild påd ig så kommer alltig upp igen. och det gör ondare oc ondare för varje dag utan dig.
helvete va jag önskar att du va här nu



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0