SKRIVER TILL DIG (?)

 

ja jag tänker printa de, för att alla ska se vlken omogen idiot jag har till läsare.
haha, ja jag tror att hon/han har något emot mig. va tror ni hahah !
det går inta at göra något annat än att skratta å det här. 
 
om du är så tuff, att du kan skriva att jag kommer få stryk, kan du väl för i helvete också våga skriva ditt namn, nej juste de är ju du för feg för..

men bara så du vet, du kan fortsätta om det gör dig glad, för jag tar inte åt mig av ett ord av va du säger, okej ?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, vill du veta varför jag inte skriver namn?

för att du inte ska vara misstänktsam när du ser mig.

så då blir det som en chock din patetiska hora

2010-06-15 @ 14:13:23
Postat av: jana

Men herregud, vad är du för en patetisk brud som inte har nåt annat liv än att kommentera en blogg med störda inlägg. Skaffa dig ett liv. Förresten, om du så mycket som kröker ett hår på min syster så kommer jag se till att du aldrig vågar lämna ditt råtthål till hem igen.

2010-06-15 @ 14:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0