22 timmar 47 minuter

hejhej, nu sitter jag här och har inte bloggat på 22 timmar och 47 minuter känner mig som en dålig blogare haha ;)
lite kort om igår dårå: jag va med ellen hela kvällen och natten. vi va ute hela tiden eftersom det va skiit varmt igårr så jävla skönnnnt! säger bara äntligen kunde man gå i t-shirt och shorts utan att frysssa!
lite saker i går va lite oväntade som att jag och ellen ställde oss bakm sporthallen och bytte strumpbyxor gick ju lite sådär ellen fick en maska på än gång och vi båda hade sand innanför :P
hahh hade iaf kul !

- gammal bild på mig och ellen fatta att man såg ut så här för lite me än ett år sen är ju fan egentligen pinsamt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0