alla idioter kan ju läsa

det här går ut till alla fucking jävla idíoter i den här staden så om du är en av dom läs. om du: andvänder foundation på läpparna, om du är dryg, om du snackar skit om folk m.m är du en idiot som ska läsa det här.

jag är så jävla trött på den här stan av en ända anledning jo att när någon i den här stan får höra något om någon som dom tycker är intessant så måste den berätta det för alla i sin kompiskrets. och sen går det vidare så. och helt plötsligt på en dag typ har man ett skit treviligt rykte på sig som dessutom är helt jävla omöjligt att få bort. jag har kämpat länge för att inte bry mig om det och bara ignorera alla som säger någont. och det mest ironiska just nu är att jag trodde att jag klarade det nu attdet faktiskt var okej och att alla fick tycke precis vad dom ville det spelar ingen roll eller hur? men sen som vanligt när jag lär känna ngon ny får jag höra något i stilen med: hon va ju fan snäll ju jag som trodde hon va västa..! ja det sägs förvånat och alla vet väl ändå hur den meningen slutar jag tror inte jag behöver avsluta den ens än gång. och det  är just det som gör mig så ledsen och arg. människor som inte känner mig överhuvudtaget dömer mig från allt dom hört om mig? hur fan är det rättvist man kan inte döma någon om man inte vet hela historien. och det är ingen förutom mina närmaste kompisr som gör det..
jag har fått nog av det här nu om ni har ett problem med mig och allt jag gjort och gör säg det till mig då så kan ni ju fan få veta hela sannigen genom allt. men sluta döm mig för de..
men visst jg vet själv att ni inte kommer ändra era fucking åsikter på grund av det här, så fortsätt då om de är så jävla kul
 och det absolut sista tack till er två som startade det här: ni är idioter för att det är erat fel en av er är jag kompis med igen men du ska veta att jag aldrig kommer förlåta dig och hur mycket du har fått mig att gå igenom. det gör ont att en så nära vän som du va har fått det att gå så här långt...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0