bara för att jag alltid har tråkigt..

Hur många har du varit riktigt riktigt kär i? vet inte..
Vad tycker du om kärlek? beror på med vem
När kramade du någon sist? idaag
Saknar du någon speciell person? jaa..
Har du svårt för att bli kär? neej!  
Är du singel? kanske inte helt men vet inte
När fick du senast en komplimang? mjaa du

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös: ja
Hånglat med nån riktigt ful: inga kommentarer
Hånglat med fler än 50 pers: skulle inte tro de
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? haha (a)
Gjort något riktigt dumt? ja..
Gjort något du verkligen ångrar? japp 
Åkt ambulans?
 vet inte..
Gjort nåt olagligt? vet inte
Fått din mamma att gråta? kanske
Slagit ner någon? noo
Skämts över dina föräldrar? haha aa
Sagt jag älskar dig och menat det? Jaa
Tar du droger? no
Dricker du? Ne
Vilka kläder sover du i? beror på 
Vad hatar du verkligen? att må dåligt
Varit kär? jaa
Är du ensam nu? ja
Vill du gifta dig? yes!  
Vill du ha barn? ja!

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? jag  ;)
Såg dig gråta? ellen
Fick dig att gråta? vill inte skriva de
Du delade en dricka med? ehm..
Du gick på bio med? ellen
Skällde på dig? mamma
Sa någonting till dig och vad var det? hörs imorn puss, tel
DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? lite för mycket
Kramat någon? jaa
Pussat någon? oh noo 
Köpt någonting? aa
Sjungit? aa
Saknat någon? gör jag hela tiden..

JAG HAR:
Digitalkamera? yes
Systemkamera? no
Telefon på rummet? räknas mobil
Egen dator? noo :'(
Könssjukdom? aa vekligen :P 
Bra kompisar? jaaaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0