du & jag ellen gabrielsson

hejhej jag tänkte att jag skulle beräta lite om igår kväll och lite om natten hehe.
jag ellen och viktor drog till jesper vi tog väl det mest lungt kollade på lite film pratade och ja bara chilla hah. det va mysigt sen drog vi väl där ifrån vid ett. och då gick vi hem.
sen runt två halv tre måste väl klockan iaf ha vart, så kom iaf Berlin hit. ja vi gjorde väl inte så myckt med honom heller, typ samma prata lyssna på musik ja typ de. jag tror att jag va vaken till typ fem.
sen vid tio känner jag hur nån stod och sparka lite på mina ben då skulle berlin dra, och strax efter det drog ellen också.
haha jag och ellen har verkligen fått lite svårigheter med att va själva vi är med folk hela jävla tiden helt fullbokat hela tiden. det är så jävla skönt att aldrig va ensam, då slipper man känna av hur dåligt man mår.
ska ni iaf få bilder.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0