ehm..

jag tömde just min väska fan va ja har mycket skit. det här är enlig mig va en bra väska behöver ha med sig. + kamera men det är med den jag tar bilden lixom.

1. almanacka
2. tamponger
3. bindor
4. olika kort
5. ipod
6. hörlurar
7. penna
8. hårspänne
9. läppstift
10. penagar
11. solglasögon
12. mobil
ja sen kommer dårå min väska, skriver lite saker i mer än ett föremål. så att inte listan blir för lång.


1. tamponger
2. bindor
3. plastsked
4. överstrykningspenna
5. hårspänne, ring, grej till läskburk
6. armband, sy tråd´, läppstift
7. kvitto, trä giraff (?), h¨rsånnen igen
8.penagar, skumbananer
9. bodyspray, mobil
10. hörlurar, kondom (?), bild på mig länge sen
11. nässpray, miniräknare
12. läppsyl, ipod och hörlurar igen
jävligt onödiga saker igen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0