godmorgon

godmorgon, ni sitter jag här och har just ätit upp min frukost ja jag är medveten om att klockan är över två men jag sov till typ halv ett sen gick jag inte upp fören klockan va över ett. Fråga inte varför jag låg kvar ni kommer ändå inte få veta sanningen. 
nu, jag tror jag ska ta det ganska lugnt idag för jag tror inte jag orkar så mycket mer idag om jag ska va helt ärlig är lite svag idag. kanske ska ta en sväng ner på stan med mamma idag. bara en snabbis men jag pallar inte nått annat är skit trött och rätt ledsen.

                                                                                        
 - men ska göra mig iordning hörs senare puss


Kommentarer
Postat av: Alice Högbom :D

Vadå älskling?

Har han svarat?

Vad skrev han?

Ska jag slå någon åt dig?

:O

<3

2010-05-08 @ 17:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0