hmh..

hej, jag har för det medta bara vart med ellen idag vi har suttit i en busskur som två jävla lodare.  och bara pratat flummat jätte lite men för det mesta bara pratat igenom en massa saker har vart skönt att bara sitta och prata och ta det lungt.
ända sen jag kom in så har jag därimot bara suttit och frysit och huttrat. det är verkligen skit kallt och jag behöver seriöst nån här som kan värma mig..
                                                                                                                   -vill bara inte sova själv


Kommentarer
Postat av: Alice Högbom :D

Du vet att du alltid kan ringa mig älskling. Så kommer jag direkt och sover med dig! <3

2010-05-08 @ 10:27:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0