favoriter

jag tänkte at ni skulle få det här en gång i veckan nu ett tag farmöver tills jag inte vet vad jag ska isa längre. men då blir det en favorit outfit och sen två plagg som jag älskar och tycker är helt stilrent. det som jag bara älskar lixom.



det här är en grej som jag bara älskar för den här outfiten innhåller verkligen allt som jag älskar. linne med tyrck så att det inte bli så tråkigt. kavaj stilrent som in i helvete. jeansshort och ja jag älskar verklien short plus att ja älskar dom här. plus ett par högaklacka I LOVE IT !


        
den här blusen köpte jag på hm när jag va i Schweiz. visst den finns i Sverige också men det va där jag köpte den det t därfäör jag inte har nån koll på det svenska priset. men jag gillar verkligen den här blusen pågrund av att den är stor och luftig men har ändå sin tajta del runt brösten där man knyter så hår som man nu vill. plus att det blommiga mönstret gör att den blir roligare. Det här är en typsk sommarblus för mig.


ett par helt vanliga gula shorts egentligen. men något av det bekvämaste jag vet är att ha på mig shorts på sommarn det är skönt svalt lätt att ha till linne. men sammtidigt som jag tycker det är väldigt snyggt med shorts i jeans, vitt, svart kan jag också tycka det blir väldig tråkigt. så jag har egentligen tagit ett par gula jeáns och klippt av dom. dom här shortsen kommer verkligen att bli använda i sommar kan jag lova !





 


Kommentarer
Postat av: Anonym

det finns ändå inget att "pusha" upp ..

2010-05-18 @ 21:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0