nununu

nu sk jag sätta mig och kolla lite på scrubs som vanligt. ja de är mitt liv !
jag fattar inte hur man inte gillar scrbs så jävla bra ju !!
det handlar om:
den absoluta huvpersonen är JD och det är honom man följer mest. hela serien utspelar sig i USA på ett sjukhus. man föjer deras arbetsdagar och en del utanför sjukhuset också. det växlar väldigt mycket mellan väldigt seriösa och ledsna stunder och mellanväldigt oseriösa och komiska. JD jobbar innom medicinen och hans bästa vän som också jobbar på samma sjukhus jobbar med kirurgerna. JD har sin mentor doktor Perry Cox, men JD är en tönt som  gillar skämt som är ung och inte mognat än medan hans mentor är äldre och inta har samma syn på allt. de andra som man följer mest är Carla sjuksköterska & JDs bästavän turks flickvän, bob kelso chefen över hela sjukhuset, jorden flickvän, elliot kollega & vaktmästaren!
den här serien är så hilma underbar för den får en både att sitta och asgarva och mig iaf att storgråta!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0