plugg, plugg. plugg och efter det ska jag plugga

nu sitter jag och gör min favorit sak i hela livet asså med andra ord så pluggar jag kul va?
har jag verkligen gkor hela dagen idag och alla andra dagar i mitt liv om jag skulle dö idag så har jag slöstat bort hela mitt liv på att gå i skolan och plugga känns kul asså..
jag vet nte om jag kommer att uppdaterar mer idag men jag tror nte att jag kommer orka det faktiskt.

imorgn måste jag gå 40 minuter extra i skolan så slutar tjugo i tre och sen efter det ska jag va med lucas så jag vet inte riktigt när jag uppdaterar men jag ska försöka få upp ett på morgonen imorgon. det tror jag iaf att jag hinner det sitter ju ändå och kollar på scrubs på morgonen så ska hinna det.
och så ska ni få outfit och facelook imorgon också jag lovar !
sov gott puss och alla som läser dröm om mig ! ♥

- jag vet att mitt hår ser jätte gult ut hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0