shooooo

tja har vat en ganska långtråkig dag idag. känner mig nere och har inte riktigt orken för något idag. jag har slappat och tagit det lungt sen jag kom en från skolan men nu ska jag dra till ellen ett tag hon och jag lär ju va  roliga idag´.

jag klarar ett dåligt svar jag kommer över det och kommer må bra igen, men det jag inte klarar är väntan på det, att sitta där och bara sitirra i luften för att man bara hoppas att det ska komma ett sms och göra allting bra och att man har tagit allting på fel sätt och att det skulle sluta bra iaf. även fast jag känner på mig nu att det inte kommer bli så. tårar rinner och det ända som kommer upp  mitt huvud är, fan jag vill bara ha dig jag vill bara vara din



Kommentarer
Postat av: Alice Högbom :D

Det ordnar sig hjärtat!

Jag vet att han vill ha dig lika mycket om inte mer... Vem vill inte det liksom? <333333333

2010-05-08 @ 10:28:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0