tack för att du finns ♥

jag vet att jag redan har gjort en lång kommentar till dig ellen, men jag måste bara skriva det här till dig då att du aldrig glömmer bort hur mycket jag älskar dig.

11 juli 2008, den bästa dagen i mitt liv. de va då ja bestämde mig för att gå fram till ellen och prata med henne. medan hon va ute med sin kanin. jag tror att det va det bästa valet jag gjort i hela mitt liv. för sen dagen jag träffa dig så har du gett mig all ditt stöd, din hjälp, dina tankar du har gett mig allt. jag har aldrig insätt hur mycket jag älskar dig som nu.
 
du betyder bara mer för mig hela tiden, och vårat band blir alltid bara starkare och starakre. det finns ingenting som kan skilja oss åt nu. för varje gång vi har bråkat så dras vi till varandra igen. för mitt liv går bara inte ihop utan dig, det är sant det funkar inte att leva utan sin bästavän. du och jag kommer att dö sammtidigt för utan dig finns det ingen anledning att fortsätta med mitt liv. du ärmin andra halva. den bästa delen av mig själv.

ellen gabrielsson du är allt jag har. jag kan offra mitt liv för att skydda dig. jag vill alltid ditt bästa, och jag är ledsen för allt skit jag har gjort mot dig. jag vet att att jag absolut inte förtjänar dig. om du inte fanns i mitt liv skulle inte ja stå här idag. jag förstår inte hur jag klarat 12 år av mit liv utan dig.
jag älskar dig ♥










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0