tjaaaaaaaaaaa

nu sitter jag här framför datan. försökte uppdatera tidigare idag faktiskt men blogg.se hade damp som vanligt. blogg.se är så bra asså (Y)

dagen har spenderats med ellen korven, vi har flummat som fan, vart nere på stan och var på väg ut och gå runt lite när vi gick förbi öster och träffa hugo där av en slump faktiskt. då stanna vi där och va i början bara med hugo och mange men sen kom hampus & johan också. har vart kul.
tredje dagen i rad för mig som har spenderats med hugo haha. försökte också få lucas att komma dit idag men gick lite sådär eftersom han nte såg smset fören jag va hemma..
aja lite bilder tog jag iaf men bara när det var jag ellen ocg hugo.
  
- ni får bara två bider såg nu att alla från då va på hugo ? :O ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0