uppdatering för igår, idag och i kväll

hejhej sorrry för dålig uppdate men ska berätta nu iaf !

igår: kom petter hit någon gång i mellan åtta och nio tror jag. vi la oss och titta på film, först blev de harry potter och sen sex and the city filmen den gamla asså. det va en mysig kväll. sen drog han väl typ lite över tolv. då kolla ja på en film och typ dog sen i sägen.
idag: vaknade vi halv två gjorde mig iordning snabbt och sprang ner på stan. köpte en ny bikini snabbt på gina tricot och fikade med mamma sen hem igen. nu har jag precis duschat, och ska göra mig i ordning. för.. 

ikväll: ska jag och ellen (som kommer hem fån tyskland ikväll, ellen asså) va med petter och arvid. om det inte regnar ska vi grilla på ängstugan och bada. men om det regnar är vi nog bara hemma hos Arvid. det blir säkert mysigt !


- haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0