UTTRÅKAD

Namn - Towa
Bor - stan
Syskon - 1
Ögonfärg - blå
Längd : 1,57
Sko storlek- 35-36
Höger eller vänsterhänt - högerhänt
Stjärntecken - lejon raaaw
Hårfärg - egentligen ljusbrun men blond nu
Födelseort - schweiz

DAGENS..

Låt - adore you
Saknad - lucas hartzell
Kläder - just nu stor tröja trosor
Smink - mascara
Underkläder - just nu trosor :P
Köp - halsband
Göra sen - mja..
Godis - hubbabubba
Pinsammaste -  har inte skämt ut mig idag  faktiskt :D

SVARA ÄRLIGT
Tycker du om att plocka svamp- nej
Tycker du om godis - YES
Hur många gånger i veckan äter du godis - mer en än gång
Äter du oftast nyttig mat - nej
Tycker du att du själv är söt/snygg - nope
Du ger mycket komplimanger till andra - ja rättså
Är du nöjd med ditt förnamn - brukar ínte tänka på de
Du tycker att du själv är smart - hahaha
Vad är det sämsta hos dig - min osäkerhet
Vad är det bästa hos dig - ingen aning
Har du bra självförtroende - nope
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - några (A)
Du tycker om att vara med tjejer -  med tjejkompisar ja
Känner du dina grannar - en av dom iaf :D hah ellen
Vad har du för färg på dina underkläder idag - rosa, blå..
Äger du några Björn Borg trosor - jaoo
Gillar du skolan - gillar mina kompisar där iaf
Har du någon gång skolkat - jaa

ÄR DU...
Snäll - när jag känner för det
Snygg - fråga inte mig
Söt - hehe  
Kär - jaa..
Kort - aa
Klantig - som fan
Romantisk - har mina stunder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0