mjaa

ÄRLIGHET:
Ditt äldsta hångel? 93:a tror jag
Hur många har du varit riktigt RIKTIGT kär i? tre
Vad tycker du om kärlek? underbart och skit
När kramade du någon sist? idag ?
Kramade du någon speciell person? alla mina vänner är speciella
'Har du svårt för att bli kär? nej och de är jävlit jobbigt ska jag säga
När kysste/hånglade du med någon sist? helgen tror jag
Är du singel? japppp och bläääääääää på det
När fick du senast en komplimang? idag

HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös?
aa
Playat? aa faktiskt
Hånglat med fler än 2 pers på en kväll? hoho aa
Gjort något riktigt dumt? japp men vem har inte ?
Gjort något du verkligen ångrar? ja
Varit nykter på nyårsafton? jupp
Åkt ambulans? aa tror de iaf
Gjort nåt olagligt? hmm
Blivit polisanmäld? nej
Skämts över dig själv? japp
Sagt jag älskar dig och menat det? självklart
Tagit droger? nej ?
Vad har du på dig när du sover? beror på hur kallt/varmt de är
Vad hatar du verkligen? ormar, att va singel jaa du..
Varit kär? japp
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? ja eller iaf som inte ville ha mig längre lixom
Är du ensam nu? singel ja ? eller va ?

RANDOM:
Lovar du att vara ärlig? ja
Du heter: towa
Smeknamn: towa, lisa ... apskaftkorre..
Låt som när du är ledsen sörjer till? olika
Beroende av? Cola mina vänner
Vad behöver du mest just nu? någon som gör mig glad
Vad tror folk om dig? ****
Vad får du oftast komplimanger för? håret
V
ad säger du för att imponera på någon? hahah imponerar inte på folk så hatar sånte
Hur imponerar man på dig? asså om du vill imponera för mig märks de och då hatar jag de
Brukar du skratta för dig själv? vem gör inte
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? JAA! fett men nu ska jag sova h3h3 puss
Var bor du ? i en äcklig liten stad
Trivs du där? ibland
Äger du några converse? ja
Vad har du för mobil? sony ericson egentligen men nookia nu
Nästa mål i ditt liv? vill inte skrivva ut de
Hur svarar du i mobilen? hej ?
Vem ringde du senastast? ingen anng
Vad sa den du senast pratade med i telefonen? mja
Antal timmar sömn inatt? 6
Sov du ensam? ja i natt iaf
Brukar du komma i tid? ja då
När mår du bra? när jag har någon som jag älskar vid min sida
När blev du fotad senast? tog et kort på mig för typ en halv timme sen ?
Hur känner du dig nu? besviken
Vanligaste färg på dina kläder? svart vitt rosa
Vad tycker du om fötter? äckliga
Vad saknar du? att ha ett förållande
Favorit dryck på morgonen? jucie
När brukar du oftast gå och lägga dig? asså aa..
Är du blyg? nope
Sysslar du med någon idrott? nej inte min grej
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? NOPE
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag? haha ja du
Är du nöjd med ditt liv? relativt
Vad är det värsta du vet? ormar
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? ja du för mycket
Vad längtar du till? helg
Har du bra vänner och äkta vänskap? ja !
Vad är det finaste du fått? ja du bra fråga
Om fem månader? så är jag sönderstressad och ar gått in i väggen hah skämta
Om ett år? fyller jag16
Du samlar på? ingenting
Vem ringer du när du är ledsen? ellen
Har du strumpor på dig nu? JAA
Är det okej att gråta? klart de är de
När grät du senast? idag
Bär du glasögon eller linser? nej
Har du piercing? ögon
Vill du gifta dig? ja
Vill du ha barn? japp men kan vänta ett tag
Är du bra på att laga mat? ja klart jag är
Hur vig är du? vig och ovig
Vilken är din favoritglass? choklad
Tror du på ett liv efter döden? njaaaej
Bor dina föräldrar tillsammans? nope
Vilken ögonfärg har du? blå
Hur ofta tränar/motionerar du? borgis backen varje morgon ?
Vad är det viktigaste i livet? VÄNNERNA, FAMILJEN
LEVA VARJE DAG OCH ALDIRG TA NÅT FÖRGIVET


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0