jag tittar på dig, och de känns i hela min kropp

Vad är ditt mellan-namn? har inget
 Vad skulle du vilja heta i förnamn? ingen aning
 Är du i ett förhållande nu? nope...
Om ja, hur länge har ni varit tillsammans? ------------
 Vem var du tillsammans med sist? tillsammans med va jonathan
Får man fråga varför det tog slut? känslor försvann fr mycket bråk
Har du haft ett seriöst förhållande? ja
Vem vet mest om dig? ellen
Vad gör du på fredagskvällar? något med kompisar 
Bästa filmen du någonsin har sett? massssa
Har du haft sex med fler än 5 personer? nej
Har du testat droger? nnoppe
Röker du? neeeej :D
Snusar du? Big NO
Saknar du någon just nu? JAPP
Hur mår du idag? trött men bra
Hur många tabletter tar du dagligen? ett, p-piller
Vad gjorde du för exakt ett år sen? idag ? ehm ja du vet faktiskt inte
Bästa minnet från sommaren? hmmm
Senaste landet du besökte bortsett från sverige? schweiz
När var du där? vid påsk
Är du rasist? men aa verkligen :P
Har du helt svenskt ursprung? schweiz, lite finsk tror jag man kan säga 

Föredrar du svenska eller utlänska killar? spelar absolut ingen roll, lite små rasisktsk fråga..
Ser du fram emot någonting just nu? att träffa..................................
Sköter du skolan?ja har börjat med de ja
Vad hade du för betyg förra terminen? tänker ju verkligen skriva ut de här ?
Har du fått ig på ett prov? japp, fysik, noll rätt jag är grym jag vet
Har du spelat/spelar du i ett band? nej
Anser du dig vara intelligent? hah kan diskuteras
Vilken har vart den bästa tiden av ditt liv? fjortistid med ellen
Vilken va den värsta tiden då? typ nu, nej men vet inte 
Har du mått jättedåligt psykiskt? ganska 
Har du skurit dig eller gjort dig själv illa på nått sätt? - tänker inte svara
Har du haft sömnproblem? jao
Hur ofta gråter du? - nån gång per dag, jätte känslig
Vad gör du när du mår dåligt? musik gråta, försöker va mycket med vänner ooch glömma skiten
Vem vänder du dig för att prata med när du mår dålig? ellen finns ingen som förstår mig som hon gör
Vill du ha tillbaka någon av dina ex? nope,
Vilken klass går du i nu? 9e muuuuuuuuuusik
Vilken skola? borgis
Har du varit otrogen någon gång? aldrig någoonsin
Har någon varit otrogen mot dig? neje tror inte de
Är du stolt över dig själv? varför skúlle jag ?
Vad är det bästa med dig enligt dig själv? jag ger inte upp, jag är inte blyg
Har du lätt att få folk att skratta? om jag inte försöker att få dom at skratta så
Har du några talanger? - om de räknas att va osmidig ?
Vet du om någon är kär i dig? jupp
Är du kompis med ditt/dina syskon? klart klart :D
Vad står det i ditt senaste sms? samma ;)
Hur lång är du? 159 :D
Hur mycket väger du? runt 41 något :)
Vilken storlek har du på kläderna? xs
Har du svarat ärligt? jaaaaaaaaaaaa
hur mycket pengar har du på mobilen? jag har 47,94 :D
har du skrivit jag älskar dig på msn någon gång? jupp
har du skrivit jag älskar dig på sms någon gång? jaaaaaa !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0